.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی منافع نظام را به منافع شخصی ترجیح می‌دهد

اصولگرایی محسن رضایی مربوط به امروز و دیروز نیست و به قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردد و در دفاع از کیان ولایت از جانشان سرمایه گذاری کردند.

علی عسگری معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» در پاسخ به سوال «چرا رضایی؟» گفت: آقای رضایی جز چهره‌های شناخته و برجسته مبارزاتی قبل و بعد از پیروزی انقلاب است که بعد از پایان سرافرازانه 8 سال دفاع مقدس نیز سنگر مبارزاتی خودشان را برای توسعه پیشبرد کشور و نظام به مجمع تشخیص مصلحت نظام که ارکان حاکمیت است منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: ایشان روابط بسیار عاطفی و صمیمانه با امام داشتند تا جایی که امام، او را با اسم کوچک، آقا محسن صدا می‌کردند و محبوب امام بودند. رضایی منافع نظام و کلان حاکمیت را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

علی عسگری با بیان اینکه بزرگترین چالش کشور، مسائل و مشکلات اقتصادی است و دشمن هم دشمنی‌اش علیه نظام و انقلاب اسلامی، جنگ اقتصاد است گفت: دکتر رضایی اصلی‌ترین مشکل کشور و بزرگترین چالش را اقتصادی می‌داند، معتقد است که فرایند فعلی اجرا، روش مناسبی برای اقتصاد و نظام نیست و سازوکار مسائل اقتصادی که با سیاستهای ابلاغی مقام رهبری در حال اجرا است با اتخاذ تصمیمات نادرست به سرانجام نخواهد رسید.

وی معتقد است: خصوصی سازی از بعد ملی به جهت اینکه مدیریت اقتصاد در دست دولت است تا زمانی که منابع در اختیار دولت است به سرانجام نخواهد رسید مانند سهام عدالت. این یک مدل محض توزیع دولتی است که به مدل تولید منتهی نمی‌شود و سرمایه ‌گذار نیز انگیزه و رغبتی برای سرکایه گذاری ندارد.

نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی، اعتقاد به خرد جمعی را از خصوصیات ممنحصر به فرد رضایی عنوان کرد و تاکید کرد: آقای رضایی، گرایش فوق‌العاده‌ای به خرد جمعی دارد و در بحث مشورت و شورا اگر دقت کنیم می‌بینیم، دولت ائتلافی هم پیشنهاد اوست که قابل تجمیع است که در موضع اصولگرایی رفتار فراجناحی دارند.

وی در پایان افزود: در جنگ نیز ایشان همین‌گونه عمل می‌کردند و اعتقاد داشتند، هرکسی که در کنار ما قرارگیرد ما دست او را می‌فشاریم و اکنون هم برای پیشبرد نظام، از مجموعه قومیت‌ها و نخبگان در پیشبرد اهداف بالای کشور استفاده خواهند نمود و تابع عقل و خرد جمعی هستند. از همه سلیقه ‌ها بهترین استفاده را خواهند نمود. از فکر بلند آقای هاشمی که از یاران باوفای امام بودند تا سلیقه آقای خاتمی در عرصه‌های بین‌المللی، آقای ولایتی و آقای قالیباف استفاده خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.